bland pärlor och svin

Det här med att blogga regelbundet är nog inte min grej, men jag gör mitt bästa.

Tänkte berätta lite om i onsdags. Efter jobbet mötte jag upp Olivia & Siri på Stars and Stripes. Där satt vi och käkade och under tiden så kom även Elina. Efteråt gick vi hem till mig innan vi drog till Harrys! Vi dansade och härjade mest hela kvällen vilket var helt underbart! :) Mötte upp några X-pressare som var på besök i Karlskrona och fan vilka sköna människor. Hängde med dem hela kvällen och innan alla drog hem gick vi för nattkäk på Michell's eftersom de andra var hungriga.

Och igår jobbade jag som vanligt. Efter jobbet var det tänkt att det skulle bli en kort runda till Kuggeboda. Red ut all by my self på en stirrig Chaplin. Skulle ta värsta galoppen på ängen var det tänkt men eftersom att han är så jäkla busig så blev det mer bock än galopp. Han får skylla sig själv, bara han som förlorar på det. Men nån gång ska det vara pli på även honom! Skulle egentligen åkt hem efter men Elina lockade mig med äggmackor och en skön soffa och det erbjudandet föll jag för!

Idag är det jobb & efter jobbet ska vi poolare träffas, kanske för sista gången? Äsch, jag ska inte vara så negativ. Bara så trist att Shayan fakiskt slutar idag. Hur ska jag klara mig utan honom? Men det blir inte ett hejdå, utan på återseénde :)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0