a nice evening

Har precis kommit till lägenheten efter att ha varit hemma en (alldeles för kort) runda. Det bjöds på underbart god mat och trevligt sällskap då det inte bara var vi utan även Nina Johan Kinga & Henrik :D och så älskade Twister förstås! Åh vad jag kramade om honom, min putti. Han har blivit så otroligt töntig på sista tiden då det gäller att gå ut på altanen då innan Niclas satte en list där råkade han få ner ena tassen och nu är det som om han fortfarande tror att han kan fastna där. Vissa saker verkar etsa sig fast ordentligt. Så när han tyckte att han gått över den läskiga tröskeln för många gånger la han sig istället i vardagsrummet mellan två fotöljer och så såg söt ut :)

Imorn är planen att åka och rida. Utan att äga en enda hästpryl längre (då allt låg i Emilias stall som brann upp) får vi ju se hur det går. Men en ridhjälm kan jag troligtvis låna och resten får man väl improvisera. Skulle det vara så att det känns som en häst man kan tänka sig att fortsätta rida får man såklart investera i bra prylar igen då de jag hade var kanon :(

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0