900808

Idag är faktiskt inte en vanlig dag för idag fyller mitt B' hela 20 bast!


Grattis vännen, hoppas att dagen var superbra och att du kände dig ett år äldre :) Vi träffades tyvärr inte igår men vi laddar tills på fredag då det är all in och resten i håret (iaf från din sida ;p) Hela 4 år har vi snart känt varandra och jag vet att jag alltid kan gå till dig om det skulle vara något. Är stolt över dig att du klarar dig helt själv i storstan och aningen besviken på mig själv att jag inte ens besökt dig. Men jag hoppas på lite ledighet efter att sommarschemat är slut och då hoppas jag att jag ska nå huvudstan.

Borg i sitt essä på sin 18-årsdag!

jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0