min vän

idag fyller kära joss år och det är så synd att vi inte firar den med dig men du är i trygga händer :) man kan ju inte få skönsång på firstbase och en impulsfest på sunnavägen 13b varje år? ;p

så nu bjuder jag på bilder som är laddade med massa minnen, vänskap, kärlek och värme!













































så mycket roligheter jag har haft med dig baby, I love you to the moon and back<3


saknaden skaver men jag vet att du är en av mina bästa vänner
och fyfan vad du är bra!


Kommentarer
Postat av: Josefine

ÅÅE böl :D Fan vilka goa bilder med minnen, många av dom har jag inte sett/inte sett på länge/har jag inte kvar/har jag glömt bort så det var KUL att se :D



TACK MIN LILLA NATALIE :D <3

2009-09-28 @ 11:09:57
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0