I'm so not in to you

I believe in living life fully, every second, and never take anything for granted!

det gick bra idag, får se om det gick så bra att jag får en andra intervju, då på telenor (y) dock höll jag på att inte hitta dit då jag trodde att det låg i kalmarsalen men det visade sig att det var en helt annan ingång så satt lite lost på ett kontor som jag inte ens skulle vara på. chefen där blev väldigt förvånad när han såg mig då han inte visste att han hade några arbetsintervjuer. inte lätt att vara mig ibland alltså!

och sen detta som kom nu, jag orkar inte att ha och göra med dig. jag blev glad men samtidigt så frustrerad och nedstämd när du hörde av dig. vi två mår nog bäst utan varann :/ tyvärr måste jag säga det! men det är tur att lite peppning av elina kan göra vem som helst glad :)

nu ska jag fortsätta kolla på O.C (är inne på första säsongen, IGEN) sen möta upp lotta, marika & sara för att jobba med artikeln! skönt att komma igång, särskilt med sådana pinglor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0