gammal sång

I know that I've got issues
but you're pretty messed up too
either way, I found out I'm nothing without you

övningskörde idag på morgonen in till jobbet! värsta paniken, rusningstrafik är läskigt. och att komma upp på gräsvik var en utmaning bara det. alla skulle ju ut och in därifrån och fick inte en chans att svänga vänster. så folk började köra om på högersida på trottoaren. men det gick bra ändå, förvånande nog.

och på jobbet gick det med bra! (förvånande nog) provision. och tomas hade aldrig sett mig sälja så bra efter lunch. det är oftast då jag börjar bli trött och sluta bry mig hur det går:) haha. men nu gick det som sagt bra och då kanske man kämpar mer på torsdag då jag ska jobba igen? för provision tackar man inte nej till! (y)

annars blir det umgås med carro imorn & lite fest på det troligtvis
men allt detta efter att ha jobbat på projektarbetet med jannie :)



nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0