om du lämnade mig nu

det har varit en bra morgon än så länge, gick ner gjorde mig frukost och gick sedan upp igen och åt den medans jag läste min bok som snart är utläst. ibland när böcker är så bra som den är vill man verkligen inte lägga ifrån sig den, så får hoppas att den är utläst om några timmar :)

nu är mamma i Sydney och turistar med sin kompis och jag kan tänka mig att hon trivs. går runt där med sin nikon runt halsen sådär supertöntigt och pratar om konstiga grejer med folk hon aldrig träffat förr. hon är one of a kind, min mamma. och när hon kommer hem kanske vi ska titta på resor tillsammans. Likey likey!

nej nu ska jag börja knåpa på en överraskning, sen är det väl dags att bege sig in mot staden?
DET GILLAR VI!



n

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack för din röst :)



vad fint du har det här :)

2009-07-16 @ 16:48:27
URL: http://hannaaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0